Η
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή (ΚΕΑ), σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Κύπρου,
διοργανώνει επιμορφωτικό Σεμινάριο για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης
γλώσσας. Το Σεμινάριο, που απευθύνεται σε Εκπαιδευτικούς των Ελληνικών
Παροικιακών Σχολείων, θα πραγματοποιηθεί στην Αίθουσα του Ι.Ν. Αγίου Ιωάννη του
Βαπτιστή (Wightman Road, Hornsey, London, N8 0LY), την Τρίτη 16 Δεκμβρίου 2014,
μεταξύ 10.00 π.μ. - 2.00 μ.μ.
Τίτλος του Σεμιναρίου: «Διδάσκοντας τα Ελληνικά ως Δεύτερη Γλώσσα: Μάθηση
και Διδασκαλία μέσω Δημιουργικών Δραστηριοτήτων και Πολυτροπικού Υλικού».
Σκοπός και Περιεχόμενο: Σκοπός του σεμιναρίου είναι να δημιουργήσει τις
συνθήκες για να εμπλακούν οι εκπαιδευτικοί σε αναστοχαστική διερεύνηση
πρακτικών διδασκαλίας και διδακτικού υλικού που αξιοποιούνται
στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας. Στο σεμινάριο θα γίνει αναφορά σε διδακτικές προσεγγίσεις διδασκαλίας της
γλώσσας και σε βασικές παιδαγωγικές αρχές που διέπουν αυτές.
Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στο σχεδιασμό διδασκαλίας για
ανάπτυξη δεξιοτήτων κατανόησης και παραγωγής λόγου στη βάση δημιουργικών δραστηριοτήτων και δυναμικού, πολυτροπικού υλικού (συμπεριλαβανομένων κειμένων του κοινωνικού χώρου, εικονογραφημένων βιβλίων / εικονοβιβλίων, ψηφιακών και άλλων κειμένων).
Εισηγήτρια: Σταυρούλα Κοντοβούρκη - Πανεπιστήμιο Κύπρου
Βιογραφικό Σημείωμα: Η Σταυρούλα Κοντοβούρκη είναι Λέκτορας στη Διδακτική
του Γλωσσικού Μαθήματος στο Τμήμα της Αγωγής του
Πανεπιστημίου Κύπρου. Είναι κάτοχος διδακτορικού
τίτλου με κατεύθυνση στην Παιδαγωγική του Γραμματισμού (Literacy Education) από το Teachers College, Columbia University (ΗΠΑ), ενώ έχει πρώτο
πτυχίο στις Επιστήμες Αγωγής - Δημοτική Εκπαίδευση ( Πανεπιστήμιο Κύπρου) και μεταπτυχιακό στα
Αναλυτικά Προγράμματα και Διδασκαλία ( Teachers College,
Columbia University). Έχει εργαστεί σε ιδρύματα
πρωτοβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Κύπρο και το εξωτερικό, και εμπλέκεται ενεργά σε προγράμματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για τη
διδασκαλία της γλώσσας στη δημοτική και μέση εκπαίδευση. Η έρευνά της
εστιάζει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων γραμματισμού και
πρακτικές διδασκαλίας της γλώσσας, στην πολυτροπικότητα στα κείμενα και την ενασχόληση με αυτά, στην επιτέλεση εγγράμματων ταυτοτήτων, και στην
τοποθέτηση εκπαιδευτικών και παιδιών σε ευρύτερα εκπαιδευτικά και
θεσμικά πλαίσια.
No comments:
Post a Comment