Thursday, 25 June 2026

Δημογραφικά Ελλάδος

 
Οι γεννήσεις στην Ελλάδα κατά το έτος 2025 ανήλθαν σε 65.594. Οι θάνατοι σε 121.566! Δηλαδή 55.972 περισσότεροι θανόντες μόνο για το έτος 2025! Είναι σαν το 2025 να αφανίστηκε μια πόλη του μεγέθους της πόλης της Κατερίνης σε ένα έτος. Ή κάθε τρία χρόνια να αφανίζεται μια πόλη σαν την Πάτρα.
 

Το εύλογο ερώτημα είναι το γιατί οι κυβερνήσεις των Αθηνών (δεν χρησιμοποιώ το επίθετο «Ελληνικές») δεν έχουν κηρύξει εθνικό συναγερμό και δεν έχουν εκτρέψει όλους τους εθνικούς πόρους για την ανάσχεση του δημογραφικού εθνοκτόνου κινδύνου.
 
Η Ελλάς με την σημερινή της μορφή στα επόμενα 30-50 χρόνια δεν θα υπάρχει. Ούτε ως κοινωνική διαστρωμάτωση και σύνθεση, ούτε ως πληθυσμιακή σύνθεση και θρησκευτική αποτύπωση. Το σε τι θα έχει διαμορφωθεί στην πραγματικότητα μένει να το δούν αυτοί που θα ζουν τότε, πάντως σίγουρα θα είναι ένα μωσαϊκό με κομμάτια που δύσκολα θα κολλάνε μεταξύ τους!
 
Εάν η Δημοκρατία λειτουργούσε στην πατρίδα μας, η συστηματική καταστροφική επιδείνωση του Δημογραφικού τα τελευταία 50 χρόνια θα είχε σημάνει συναγερμό  και θα είχε αναστραφεί…
 
Όλες ανεξαιρέτως οι μεταπολιτευτικές κυβερνήσει είναι υπεύθυνες γι’ αυτήν την κατάσταση…
 
Μόνο ο Ελληνικός λαός θα μπορούσε να δώσει την λύση, αν βέβαια η Δημοκρατία λειτουργούσε, όμως αυτός ο πατριωτικός στην συντριπτική πλειοψηφία του λαού είναι σε καταστολή και βαθειά άγνοια, συστηματικά παραπληροφορημένος, με τα γνωστά φυλετικά ελαττώματά μας, καλλιεργημένα συστηματικά από σκοτεινά συμφέροντα… Γι’ αυτό φτάσαμε στα αποτελέσματα που βλέπουμε .
 
ΥΓ
Πιστεύω ότι αν κάτι θα μπορούσε να μας σώσει στην τραγική κατάσταση που βρισκόμαστε και προδιαγράφεται εναργώς μπροστά μας στο ορατό μέλλον, αυτό θα ήταν κάτι ανάλογο και συγκρίσιμο με το έργο του Πατροκοσμά (Αγίου Κοσμά του Αιτωλού) που έσωσε την Ελλάδα από τον εξισλαμισμό!
 
Aν γενναίοι αποφασισμένοι πατριώτες Έλληνες αρχίσουν να  ανεβοκατεβαίνουν ασταμάτητα την Ελλάδα πληροφορώντας τους Έλληνες για ό,τι τους μέλλεται, τότε, Θεού συνεργούντος, η κατάσταση ίσως αναστραφεί!
 
Με άλλα λόγια, όπως από θαύμα μας έσωσε ο Θεός από τον εξισλαμισμό, στέλνοντας τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό, έτσι πάλι με θαύμα θα μπορούσε να μας σώσει και πάλι!!!
 
Μάνος Κανάρης

No comments: