Monday 20 July 2009

Η βροχή

Γενικά η βροχή δεν μου αρέσει. Μάλλον την έχω πάρει με... στραβό μάτι.

Κατανοώ τη λογική της το χειμώνα και είμαι σίγουρος για την ευεργετική της επιρροή πάνω στη πληγωμένη γη μας.



Όμως κάπου δεν μου κάθεται καλά, όταν στη μέση του καλοκαιριού αποτελεί την βασική κλιματολογική συνθήκη τούτης της... πατρίδας (ο Θεός να την κάνει...).



Ηρεμία

Προσπαθώντας κάποτε
για τη σύναψη
μιας ήρεμης συνθήκης
με τη γύρω μας ατμόσφαιρα

αφεθήκαμε

τη μουσική της φύσης ν’ ακούμε,
και τις στάλες της βροχής
πούπεφταν αρμονικά
στο τσίγκινο χαγιάτι
του πατρικού μας σπιτιού.

14-4-1984

2 comments:

Σοφία said...

Εμένα πάλι περισσότερο από τη βροχή με ενοχλούν οι 15 βαθμοί που τη συνοδεύουν!

Anastasios said...

@ Σοφία,

Έχεις όλα τα δίκια του κόσμου. Δυστυχώς ο καιρός είναι εκτός της δικής μας δικαιοδοσίας. Βέβαια προσπαθήσαμε να θερμάνουμε λίγο τον πλανήτη μας, αλλά το κάναμε -νομίζω- με τελείως λάθος τρόπους.