Friday 13 May 2016

Το νέο παραμύθι της Βασούλας Κατέρη

«Πετάει, πετάει τ’ αγριολούλουδο;»

Μόλις κυκλοφόρησε το πρώτο βιβλίο της εξαίρετης και ιδιαίτερα ταλαντούχου νέας συγγραφέως Βασούλας Κατέρη. Με την ίδια και την οικογένειά της μας συνδέουν αδιάρρηκτοι δεσμοί ειλικρινούς φιλίας και αγάπης (με τη μητέρα της Αγγελική μεγαλώσαμε στην ίδια γειτονιά).


Το βιβλίο, που περιέχει ένα όμορφο και καλογραμμένο παραμύθι, έχει τίτλο: «Πετάει, πετάει τ' αγριολούλουδο;». Κυκλοφόρησε δε από τις εκδόσεις «.poema..», στη ειδική σειρά «Βιβλία για παιδιά»! Η λεπταίσθητη εικονογράφηση είναι της Χριστίνας Τσέβη.

Οι τεχνικές λεπτομέρειες του εν λόγω βιβλίου έχουν ως εξής: σχήμα: 20x22 εκ., σελ.: 32, τιμή: 13,50 ευρώ, ISBN: 978-618-5142-11-7

Η συγγραφέας αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Αφού ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στη σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων στο ΤΕΙ Αθήνας, εργάζομαι στην οικονομική διεύθυνση πολυεθνικής εταιρείας για 18 χρόνια. Αυτό όμως δεν μου ήταν αρκετό. Πάντοτε συμμετείχα σε δράσεις που κέντριζαν το πνευματικό μου κομμάτι και ιδιαίτερα εκείνο της αγάπης και της προσφοράς στο συνάνθρωπο. Έχω μεγάλη αδυναμία στα παιδιά κι επειδή τα σημάδια των καιρών δεν είναι ευοίωνα ήθελα να συνομιλήσω μαζί τους με το δικό μου τρόπο. Να τους μιλήσω για τις αξίες στη ζωή και τον άνθρωπο, το αγαπημένο δημιούργημα του Θεού. Βέβαια ήταν ένας τρόπος να εκφράσω και τις δικές μου δυσκολίες, πάντα με γνώμονα την αγάπη για ζωή και δημιουργία. Νομίζω ότι φωτίστηκα και με πολύ κόπο προσπαθώ να βάλω κι εγώ ένα λιθαράκι. Αγαπώ την ελληνική γλώσσα, τη λογοτεχνία και κάθε τι που προάγει τον πολιτισμό και το πνεύμα. Αγαπώ την ταλαιπωρημένη μου πατρίδα.



Η ιστορία μου μιλάει για την επιθυμία σε σχέση με τα όρια του εαυτού. Χρειάζεται να κυνηγάμε τα όνειρα μας κι ακόμη κι αν σκοντάφτουμε, γινόμαστε πιο σοφοί, μαθαίνουμε ποιοι είμαστε. Αποκτούμε ταυτότητα. Το "ταξίδι", η περιπέτεια είναι κομμάτι της γνώσης. Είναι ο τρόπος για να αποκτήσουμε γνώση. Η συναναστροφή μας με τους γύρω μας επίσης μας βοηθά να κατανοούμε τα όρια μας και να σεβόμαστε το διαφορετικό.
  
Σχετικά με την εργογραφία μου, έχει δημοσιευτεί ένα διήγημά μου στο περιοδικό "Το Κοράλλι" (τεύχος 3) με τίτλο: "Μάνα". Επίσης, έχουν δημοσιευτεί δύο μου παραμύθια στην τοπική εφημερίδα του συλλόγου μας "Κανάλια" Καρδίτσας. Το συγκεκριμένο παραμύθι που εκδίδεται είναι βραβευμένο από την Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών (2015) με το Γ' Βραβείο».

Εμείς θα ευχηθούμε στην άξια, ευρηματική και ταλαντούχα συγγραφέα να έχει καλή συγγραφική επιτυχία και το βιβλίο της να είναι πραγματικά καλοτάξιδο και ευπώλητο!

No comments: