Tuesday 24 February 2009

«Στου Προφήτη Ηλία»

Μια από τις πιο αγαπημένες μου πόλεις είναι η Αθήνα μας. Τα τελευταία χρόνια η «βάση» μας εκεί είναι στο Παγκράτι. Κοντά στον Προφήτη Ηλία. Θυμάστε αυτό το όμορφο τραγούδι με τον ομώνυμο τίτλο;

Στου Προφήτη Ηλία τα σοκάκια, τα σοκάκια
γέμιζα φιλιά τα μαλλιά σου
μ' άστρα την ποδιά σου.
Στου Προφήτη Ηλία τα σοκάκια τα βραδάκια
περπατούσαμε, μου γελούσες
πόσο μ' αγαπούσες.

Τώρα στην καρδιά μου το μαράζι
κι ο καημός φωλιάζει.
Πότε θα φανείς σαν και πρώτα
στην παλιά τη γειτονιά;
Είμαι μόνος μου δίχως ταίρι
και ζητώ παρηγοριά.


Στιχουργός: Γιώργος Παπαστεφάνου
Συνθέτης: Δήμος Μούτσης
Πρώτη εκτέλεση: Σταμάτης Κόκοτας

2 comments:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Μμμμ.... παλαιότερες, πιο γνήσιες, απλές και αυθεντικές εποχές
Με τον "Προφήτη Ηλία" θυμήθηκα και τούτο

Mετ' ασπασμών τε και εναγκαλισμών

Anastasios said...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,

Μ' αρέσουν και τούτα και κείνα.

Όμορφοι ήχοι. Μας θυμίζουν παρέες, φιλίες, γειτονιές, καλή καρδιά, αγνά αισθήματα...