Sunday 4 April 2021

Σταυροπροσκύνηση 2021 στο Bristol

 
Κοντκιον το Τριωδου.
χος βαρς. Ατμελον.
 

Οκτι φλογνη ομφαα φυλττει τν πλην τς δμ· ατ γρ πλθε παρδοξος σβσις τ ξλον το Σταυρο, θαντου τ κντρον, κα δου τ νκος λλαται, πστης δ Σωτρ μου βον τος ν δ· Εσγεσθε πλιν ες τν Παρδεισον.
 
Οκος.
 
Τρες σταυρος πξατο ν Γολγοθ Πιλτος, δο τος λστεσασι, κα να τοΖωοδτου, ν εδεν δης, κα επε τος κτω· λειτουργο μου κα δυνμεις μου τς μπξας λον τ καρδίᾳ μου; ξυλν με λγχ κντησεν φνω κα διαῤῥήσομαι, τ νδον μου πον, τν κοιλαν μου λγ, τ ασθητρι μου, μαιμσσει τ πνεμ μου, κα ναγκζομαι ξερεξασθαι τν δμ κα τος ξ δμ, ξλ δοθντας μοι· ξλον γρ τοτους εσγει πλιν ες τν Παρδεισον.
 
Συναξριον
Το Τριωδου.
 
Τ ατ μρ, Κυριακ τρτ τν Νηστειν, τν Προσκνησιν ορτζομεν το τιμου καζωοποιο Σταυρο.
 
Στχοι
 
Τν Σταυρν γ σμπασα προσκυνηστω,
Δι' ο περ γνωκε σ προσκυνεν, Λγε.
 
Τ ατο δυνμει, Χριστ Θες, κα μς τν το πονηρο διαφλαξον πηρειν, κα τθεῖά σου Πθη, κα τν ζωηφρον νστασιν προσκυνσαι ξωσον, τ τεσσαρακονθμερον εμαρς διανσαντας στδιον, κα λησον μς ς μνος γαθς κα φιλνθρωπος.
 
ξαποστειλριον. Το Τριωδου.
χος βʹ. Τος Μαθητας συνλθωμεν.
 
Σταυρν Χριστο τν τμιον, σμερον προτεθντα δντες προσκυνσωμεν, κα πιστς εφρανθμεν, κατασπαζμενοι πθ, τν ν τοτ θελσει, σταυρωθντα ατομενοι, Κριον ξισαι, πντας μς, τν Σταυρν τν τμιον προσκυνσαι, κα φθσαι τν νστασιν, πντας κατακρτως.

No comments: