Καλημέρα Αδελφέ και εύχομαι μια ευλογημένη Καθαροδευτέρα συνοδεία με όλες τις λιχουδιές που θα σας ετοιμάσει η κ.Βιργινία... Αν όμως βρισκόσασταν στην πατρίδα...ε! θα ήταν λίγο διαφορετικά τα αισθήματα... Με την αγάπη σας για την αγάπη σας.
Καθώς εισοδεύουμε στα δύσκολα της προσπάθειας, ας επι-δείξουμε Πρόσωπο έναντι των προσωπείων, ώστε να δικαιούμαστε μιαν ακρούλα στην ημέρα της Λαμπρής!
Η κυρά-Σαρακοστή γίνεται και ωραίο μάθημα στο Παροικιακό Κολέγιό μας, όπου τα παιδιά κάβουν κάθε εβδομάδα ένα πόδι (έχει 7), για να μετρούν έτσι τις εβδομάδες της Σαρακοστής.
Φονικές λέξεις
-
*Όπως διαβάζω, η έκθεση της Ανεξάρτητης Διεθνούς Επιτροπής Έρευνας του ΟΗΕ
για τα Κατεχόμενα Παλαιστινιακά Εδάφη και το Ισραήλ κάνει λόγο για
γενοκτονία ...
To blog μεταφέρθηκε στη διεύθυνση: Roadartist.gr
-
Αγαπητοί φίλοι,
Δεκαοκτώ χρόνια πριν, το 2007, δημιούργησα αυτό το ιστολόγιο για να
μοιραστώ την αγάπη μου για τις τέχνες, τη γραφή και τα ταξίδια. Αυτή ...
Παιδεία alert: Αγνοείται η κριτική σκέψη
-
Η κριτική σκέψη αγνοείται. Βρίσκεται σε άμεσο κίνδυνο. Την τελευταία φορά
που την είδαν βρισκόταν στα χείλη πολλών αλλά στις καρδιές μόνο λίγων. Αυτή
οι...
Saint Oswin, King and Martyr of Deira, Northumbria
-
When his father, King Osric of Deira (roughly the county of Yorkshire),
was killed by the pagan Welsh King Cadwallon in 633, he was taken to Wessex
for sa...
Της Κύπρου μας τα παραμύθια
-
Την Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2017 πραγματοποιήθηκε στην κατάμεστη Αίθουσα
Εκδηλώσεων της Κοινότητας Αγ. Παντελεήμονος Harrow - ΒΔ Λονδίνου η πρώτη
Πνευματική...
Recognition of our Community
-
The Mayor of Harrow, *Cllr. Krishna Suresh*, has awarded recently our
Community, at a special Ceremony in the Mayor’s Office at the Civic Centre
of the Lo...
Ημερολόγιο Ι.Μ. Αργολίδος & Μέρμπακα
-
Ο *Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αργολίδος κ. Νεκτάριος* μας έστειλε πρόσφατα
το νέο Ημερολόγιο τσέπης για το 2016 που κυκλοφόρησε η Ι.Μ. Αργολίδος, το
οποίο...
Hero (2015) HD Video
-
Full Length of Hero in Best Look. Now you can watch full Hero in HD format
with duration 145 Min and has been aired on 2015-09-11 and MPAA rating is 2.
...
Epic Tea Time
-
*(Έγραψα πριν από αρκετό καιρό αυτό το άρθρο στο προσωπικό μου blog, αλλά
πιστεύω πως ταιριάζει ωραιότατα κι εδώ!)*
*ΠΙΕΣ ΤΣΑΙ ΣΑΝ ΑΓΓΛΟΣ*
Αυτό δεν σημαίν...
Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις
-
Την Κυριακή 9η Δεκεμβρίου 2012 στην Κοινότητα Αγ. Παντελεήμονος
Harrow και Περιχώρων (BΔ Λονδίνου) οργανώθηκαν δύο ενδιαφέρουσες
εορταστικές Χρι...
11 comments:
Καλημέρα Αδελφέ και εύχομαι μια
ευλογημένη Καθαροδευτέρα συνοδεία με όλες τις λιχουδιές που θα σας ετοιμάσει η κ.Βιργινία...
Αν όμως βρισκόσασταν στην πατρίδα...ε! θα ήταν λίγο διαφορετικά
τα αισθήματα...
Με την αγάπη σας
για την αγάπη σας.
Φίλτατε αδελφέ,
Καθώς εισοδεύουμε στα δύσκολα της προσπάθειας, ας επι-δείξουμε Πρόσωπο έναντι των προσωπείων, ώστε να δικαιούμαστε μιαν ακρούλα στην ημέρα της Λαμπρής!
Καλή Δύναμη σε όλους Σας!
Καλημέρα απο την Πάτρα!!!
Καλή Σαρακοστή καικαλή δύναμη στον αγώνα σου αδελφέ!Ευχαριστώ πολύ για τις επισκέψεις σου...
Αδελφέ μου Π.Κ.
Μακάρι να φτάσουμε στην Μ.Εβδομάδα χωρίς προσωπεία. Για να δούμε το Φως Της Ανάστασης Του...
Αμήν.
@ Κώστας Καρακάσης,
Ευχαριστώ πολύ για τις ωραίες ευχές. Αντεύχομαι εγκαρδίως.
Αποθησαυρίζω τις λίγες στιγμές που συναντηθήκαμε πρόσφατα στην Πατρίδα.
@ Π.Κ.,
Ξεκινούμε σήμερα τη μεγάλη προσπάθεια με τη συνοδεία ενός ζωηρότατου ήλιου.
Μακάρι να είναι έτσι ολόκληρη η Σαρακοστή...
@ Ιωαννης Νικοπουλος,
Χαρά μου να επικοινωνούμε.
Καλό αγώνα!
Αχ να 'σαι καλά, είχα πάρα πολλά χρόνια να δω την Σαρακοστή με τα ποδαράκια της!
Χρόνια πολλά και καλή Σαρακοστή κι από μένα.
@ Σοφία,
Η κυρά-Σαρακοστή γίνεται και ωραίο μάθημα στο Παροικιακό Κολέγιό μας, όπου τα παιδιά κάβουν κάθε εβδομάδα ένα πόδι (έχει 7), για να μετρούν έτσι τις εβδομάδες της Σαρακοστής.
Δύναμη κι αγωνιστικότητα εύχομαι!
Φίλος από τα παληά .
Αδελφέ μου Αναστάσιε καλή & ευλογημένη Τεσσαρακοστή
@ Anonymous Φίλος από τα παληά,
Τελικά το διαδίκτυο μας φέρνει όλους κοντά και επανασυνδέει φίλους που έχουν από χρόνια χαθεί.
Θα χαρώ να μάθω και το όνομά σου.
Θερμές ευχές και σε σένα για καλό και καρποφόρο αγώνα!
Post a Comment