Tuesday 30 April 2024

+ π. Κωνσταντίνος Καλλιανός

 
Ο αγαπητός αδελφός και συλλειτουργός Πρωτοπρ. Κωνσταντίνος Καλλιανός από τη Σκόπελο, τακτικός συνεργάτης του ιστολογίου μας για μακρά σειρά ετών, με 539 δημοσιεύσεις σε αυτό, εκοιμήθη ξαφνικά χθες το μεσημέρι και μετέστη από τα γήϊνα προς τα ουράνια, από τα πρόσκαιρα στα αιώνια, από τα φθαρτά στα άφθαρτα, προκειμένου να συναντήσει τον Πλάστη και Δημιουργό του.
 

Είχε σταματήσει εδώ και λίγο καιρό να μου στέλνει τα υπέροχα, εύγλυπτα και κυριολεκτικά παπαδιαμαντικά λαογραφικά κείμενά του, τα οποία δημοσιεύονταν στο Ημερολόγιο Αποδημίας κάθε Δευτέρα, γιατί δεν αισθάνονταν πολύ καλά στην υγεία του.
 
Δεν είχαμε συναντηθεί ποτέ διαπροσωπικά. Επικοινωνούσαμε πάντα μεταξύ μας με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail). Πρόσφατα, στις 16 Απριλίου, του έστειλα αυτό το μήνυμα:
 
«Αδελφέ μου καλησπέρα!
Χαθήκαμε!
Εύχομαι να είσαι καλά.
Ετοιμαζόμαστε για τις Μεγάλες Ημέρες!!!
Αναστάσιος»
 
Μου απάντησε, στις 20 Απριλίου, με τα παρακάτω λόγια:
 
«Ευχαριστώ καλέ κι ευγενικέ μου π. Αναστάσιε, που μέσα στη ζάλη της καθημερινότητας με θυμήθηκες.
Μπορεί να μη γνωριστήκαμε, όμως η μακροχρόνια συνεργασία μας και άψογη ήταν, φιλόξενη, φιλάδελφη και με γνήσια ἀγάπη ήταν και είναι στεφανωμένη.
Γιατί δε λησμονῶ αυτή μας την φικόλακο φιλία. Ὅμως ἐδῶ και καιρό  ταλαιπωροῦμαι ἀπό ἀσθένειες, που με ἔχουν καταστήση ἀνίκανο ακόμα και να λειτουργήσω.
Εὔχου πολυσέβαστέ μου π. Αναστάσιε, νά κατορθώσω να ξανακαθίσω στην ἁγιασμένη ὀμάδα τοῦ Η.Α., ποῦ με ανάπαυε τόσο.
Ζητῶ να με συγχωρέσεις καῖ να εὔχεσαι για μένα.
Ευχές στην οικογένεια.
Καλή Βαγιανή και πάντερπνα εισόδια στη Μ. Εβδομάδα.
Ἀσπάζομαι φιλεόρτως και φιλαδέλφως το χέρι Σου.
Ελάχιστος παπα-Κων.»
 
Επίσης, μου έστειλε και την παρακάτω φωτογραφία, με λεζάντα: «Στο βάθος το Άγιο Όρος». Πάντα μου έστελνε φωτογραφίες από τον πανέμορφο τόπο του, για να συνοδεύουν τα λογοτεχνικά κείμενά του και πάντοτε οι φωτογραφίες του συνοδεύνταν από λεζάντες.
 

Απευθύνουμε αυθόρμητη ικεσία προς τον ζωοδότη και φιλάνθρωπο Κύριο, όπως αναπαύσει τον μεταστάντα στις ολόφωτες σκηνές των αγίων Του.
 
Καλό παράδεισο να έχει.

No comments: