Thursday 5 August 2010

Η ανθρώπινη καταγωγή



Το μικρό κοριτσάκι ρωτάει τη μητέρα της:
.
- Πώς εμφανίστηκε η ανθρώπινη φυλή;

Η μητέρα της απάντησε:
.
- Ο Θεός έφτιαξε τον Αδάμ και την Εύα, εκείνοι έκαναν παιδιά, τα παιδιά τους έκαναν κι άλλα παιδιά, και έτσι συνεχίστηκε η δημιουργία του ανθρώπινου γένους.
.
Δύο μέρες μετά το κοριτσάκι ρώτησε τον πατέρα της την ίδια ερώτηση.
.
Ο πατέρας απάντησε:

- Εκατομμύρια χρόνια πριν, υπήρχαν οι μαϊμούδες, από τις οποίες εξελίχτηκαν σιγά σιγά οι άνθρωποι.
.
Το κοριτσάκι μπερδεμένο πάει στη μητέρα της:
.
- Μαμά, πώς γίνεται εσύ να μου είπες ότι τους άνθρωπους τους δημιούργησε ο Θεός και ο μπαμπάς να μου είπε ότι οι άνθρωποι εξελίχτηκαν από τις μαϊμούδες;
.
Και η μητέρα της απαντά:
.
- Αγάπη μου, είναι πολύ απλό. Εγώ σου είπα για τη δική μου καταγωγή και ο μπαμπάς σου για τη δική του!!!

2 comments:

Σοφία said...

Χαχαχαχαχα! Πολύ ετοιμόλογη η μαμά :-)

serafim said...

kalo!!!!!