Friday 5 September 2014

Εξάλειψη ακραίας φτώχειας


Πρόσφατα δέχθηκα την απρόσμενη επίσκεψη ενός νεαρού 18 ετών, ο οποίος με ωραίο παρουσιαστικό, ευγενικό χαμόγελο και υγρή χειραψία, μου άνοιξε απευθείας κουβέντα στο κατώφλι του σπιτιού και προσέλκυσε το ενδιαφέρον μου άμεσα.


Μου μίλησε για το σκοπό της επίσκεψή του, που ήταν να ζητήσει τη βοήθειά μου για την εξάλειψη της ακραίας φτώχειας σε παγκόσμια κλίμακα μέχρι το 2030.

Δεν ήταν κουραστικός και λόγω της αγγλικής του εκπαίδευσης, παρότι ήταν πιθανότατα αραβικής καταγωγής και μάλλον μουσουλμάνος, ήξερε πως να μιλήσει και πως να γοητεύσει τον συνομιλητή του με το ταπεραμέντο και την αμεσότητά του.

Φεύγοντας μου άφησε μια επιστολή, την οποία αναρτώ σήμερα εδώ, έχοντας αφαιρέσει τα όποια προσωπικά στοιχεία. Σ’ αυτήν μου γράφει και με παρακαλεί να ζητήσω από τον τοπικό μου βουλευτή να συνδράμει υπέρ του ιερού αυτού σκοπού, δηλαδή της εξάλειψης της ακραίας φτώχειας.

Ίσως όλο αυτό να φαίνεται κατά κάποιον τρόπο ουτοπικό, σε όλους εμάς τους μεγαλύτερους σε ηλικία και κάπως συμβιβασμένους ανθρώπους της εποχής μας. Όμως ο νεαρός αυτός είναι σε μια ηλικία και φάση της ζωής του που ευαισθητοποιείται και προβληματίζεται για όλα αυτά τα μεγάλα ζητήματα της ζωής, της κοινωνίας και της ανθρωπότητας.

Μακάρι, με τη χάρη του Θεού, και την πρακτική βοήθεια των μεγάλων εθνών, να επιτευχθεί ο υψηλός και σπουδαίος αυτός στόχος.

No comments: