Wednesday 18 April 2012

Σχολικά ανέκδοτα

Ο δάσκαλος:
-Κωστάκη, κλείνε μου το ρήμα τρέχω.
Και ο Κωστάκης:
-Τρέχω, έτρεχα, σκόνταψα, έπεσα. Χτύπησα, έκλαψα, σηκώθηκα και έφυγα.

Στο μάθημα της Γεωγραφίας:
- Τάκη, για δείξε μας στο χάρτη πού είναι η Αμερική.
- Εδώ!
- Μπράβο παιδί μου.
- Τώρα εσύ Νατάσσα, για πες μας, ποιος ανακάλυψε την Αμερική;
- Ο Τάκης!!!

Ο Τοτός προσεύχεται το βράδυ στο σπίτι και τον ακούει η μητέρα του:
"Θεέ μου, κάνε να γίνει το Μιλάνο πρωτεύουσα της Ιταλίας".
Μπαίνει απορημένη μέσα και τον ρωτάει:
-"Γιατί παιδί μου θέλεις να γίνει το Μιλάνο πρωτεύουσα της Ιταλίας;"
-"Γιατί έτσι έγραψα στο τεστ γεωγραφίας".

Η δασκάλα, αρκετά συντηρητική, που είναι της άποψης να μένουν αναλλοίωτα τα βαφτιστικά ονόματα, κάποια στιγμή ρωτά τα ονόματα των παιδιών.
- Πώς σε λένε εσένα; ρωτά ένα από τα παιδιά της τάξης.
- Μάικλ κυρία απαντά ο μικρός.
Η δασκάλα ταράζεται και δίνοντας ένα χαστούκι στο παιδί και φωνάζει...
- Μάικλ;;; Ο παπάς σε βάφτισε ΜΙΧΑΗΛ, τ’ ακούς;
Το παιδί στραβοκαταπίνει ενώ η δασκάλα ρωτάει ένα άλλο αγόρι.
- Εσύ πώς λέγεσαι;
- Γαβρίλος κυρία.
Η δασκάλα χτυπά το παιδί και ωρύεται:
- Τι θα πει Γαβρίλος; Ο παπάς σε βάφτισε ΓΑΒΡΙΗΛ!
Απευθύνεται, λοιπόν, και σ’ ένα τρίτο αγόρι.
- Εσένα πώς σε λένε;
Το παιδί φοβισμένο απαντά.
- Εμένα κυρία με λένε ΠΕΤΡΟΥΗΛ!!!

No comments: