Tuesday 11 August 2009

Τιμητική εκδήλωση

Έλαβα χθες την Αργολική εφημερίδα «Η Μιδέα σήμερα», στην 17η σελίδα της οποίας υπήρχε μια ευγενική αναφορά σε τιμητική εκδήλωση που έγινε για συγγραφείς που αίρουν την καταγωγή από την περιοχή της Μιδέας (έξω απο το Ναύπλιο).

Η εκδήλωση έγινε στις 22 Μαΐου 2009, στο Πνευματικό Κέντρο της έδρας του Δήμου Μιδέας, στο Μέρμπακα.

Ανάμεσα στους τιμηθέντες ήταν και ο γράφων. Δυστυχώς όμως δεν μπόρεσα να παρευρεθώ.

Την τιμητική πλακέτα παρέλαβε ο πατέρας μου Δημήτριος. Εκτός αυτού, στην εκδήλωση παρευρέθηκαν από την οικογένειά μας η αδελφή μου Μαρία - Δήμητρα και η πρώτη εξαδέλφη μου Γωγώ.

Η αντιδήμαρχος Μιδέας κα. Γεωργία Γκαρή παρουσίασε συνοπτικά το βιογραφικό μου και ανέλυσε κάποια έργα μου. Την ευχαριστώ θερμά για την καλωσύνη της.

12 comments:

Maga said...

Saudações de Lisboa-Portugal

Anastasios said...

@ Maga,

Greetings to you too from London!

logia said...

είναι όμορφο να μην ξεχνάει η πατρίδα τα παιδιά της
θερμά συγχαρητήρια

P. Kapodistrias said...

Συγχαίρω από καρδιάς, επευχόμενος όλο και ποιοτικότερα!

Anastasios said...

@ logia,

Η τιμή είναι οπωσδήποτε μεγαλύτερη όταν έχει αυτόν τον χαρακτήρα που αναφέρεις.

serafim said...

Congratulations!!!
Arga n grngora οtav uparxei upomovn kai epimovn, n sklnrn douleia avtamoibetαι.

Anastasios said...

@ Π.Κ.,

Η τιμή ετούτη μου φέρνει λίγο από ανατροπή του γνωστού "ουδείς προφήτης δεκτός εστιν εν τη πατρίδι αυτού".

Anastasios said...

@ Serafim,

Ευχαριστώ πολύ!

Έχεις δίκιο, ειδικά για την "υπομονή"!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Συγκίνηση και υπερηφάνεια ο πατέρας (φωτο) για το ευλογημένο του παιδί....
Αυτή είναι η ηθική αποζημίωση των γονέων και τιμή για το δημιουργό π. Αναστάσιο

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!

Μετ' ασπασμών τε και εναγκαλισμών
(Μέρμπακας...πόσες θύμισες πάλι...)

Anonymous said...

Θα πρέπει να αισθάνεσαι πολύ ευτυχής για την όμορφη σου συγγραφική και ποιητική προσφορά!
Συγχαρητήρια. Εύχομαι να έχεις πάντα μεγάλη έμπνευση και πολλές επιτυχίες.ΑΣ

Anastasios said...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,

Είμαι πολύ ευτυχής που με εκπροσώπησε στην εκδήλωση αυτή ο πατέρας μου. Και είμαι σίγουρος ότι ήταν κι αυτός.

Anastasios said...

@ ΑΣ,

Η έμπνευση είναι δώρο. Εμείς βάζουμε πολύ - πολύ κόπο και πόνο. Η κάθε δημιουργία είναι μια γέννηση, με πραγματικές οδύνες τοκετού...