Thursday 29 March 2018

Ύμνος στην Άνοιξη


Για άλλη μια φορά γινόμεθα κοινωνοί της γλυκύτατης και ευγενέστατης γραφίδας της Πρεσβυτέρας Αγγελικής Αλευρά. Αυτή τη φορά λάβαμε και με χαρά δημοσιεύουμε δυο ανοιξιάτικα ποιήματά της. Ας τα απολαύσουμε:

     
Της άνοιξης η ομορφιά 

Κοιτάζω γύρω μου εκστατικά...
Δεν ξέρω πως ν' αρχίσω,
Την άνοιξη με λέξεις θέλω
 
Να ζωγραφίσω!
 
Μα είναι δύσκολο πολύ να κάνω στίχους
Τα χρώματα, τα αρώματα, εντόμων ήχους,
 
Τις πεταλούδες, τα λουλούδια, τα πουλιά
Και αυτήν την πανέμορφη βουνοπλαγιά
Που ξεκινά απ του Αη Λιά το
 
ύψος
Και κατρακύλα ως της θάλασσας το φλοίσβο!
 
Και όλα είναι λουσμένα σ ένα
ήμερο φως...
Και όλα παραδομένα στο γλυκό
του ανέμου σκοπό!
 
Μα... αδυνατώ, αδυνατώ
Την άνοιξη με λέξεις να
ζωγραφίσω,
Είναι ανάμνηση εικόνας
 
μακρινής
 

Του ξεχασμένου Παραδείσου...



Η άνοιξη με τα μάτια ενός μικρού παιδιού

Ήρθε η Άνοιξη ξανά, 
Γύρω από το σπίτι μου
τραγουδούν πουλιά
Άνθισαν τα δέντρα στο περιβόλι
Μέσα μου ψάλουν αγγέλοι!
Τι χαρά, τι ευλογία γύρω!
 
Έφυγε το τσουχτερό το κρύο,
 
Έξω θα βγω ολόχαρα να παίξω
Και λουλούδια να μαζέψω!
Ήρθε η Άνοιξη ξανά
Κι έφερε την Πασχαλιά,
 
Την λαμπάδα απ τη νονά
Και τα κόκκινα τα αυγά!
Ανθισμένες αμυγδαλιές
Τις ανθισμένες αμυγδαλιές εφέτος δεν είδα...
Οι χτισμένοι
  ορίζοντες μου τις έκρυψαν
Μα ροζ λευκά πέταλα χορεύοντας
 
Τρελά με τον άνεμο μου τις θύμισαν...
Μια γλυκιά μελαγχολία με τύλιξε!
 
Ακριβή χειμωνιάτικη εικόνα
Προάγγελε της άνοιξης
Τίποτα δεν μπορει να σταθεί εμπόδιο
 στον ερχομό σας!

No comments: