Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, είναι σημαντικό να σταθούμε με σεβασμό και ευγνωμοσύνη απέναντι στους δασκάλους - τους ανθρώπους που, με αφοσίωση και αγάπη, διαμορφώνουν το μέλλον της κοινωνίας μας. Οι δάσκαλοι δεν περιορίζονται απλώς στη μετάδοση γνώσεων· γίνονται φάροι καθοδήγησης για τα παιδιά, ενθαρρύνοντάς τα να σκεφτούν, να εξελιχθούν και να ανθίσουν. Η εκπαιδευτική διαδικασία είναι ένας συνεχής κύκλος φροντίδας και έμπνευσης, όπου ο δάσκαλος, όπως στην εικόνα, "ποτίζει" τις νεαρές ψυχές, καλλιεργώντας όχι μόνο τη σκέψη αλλά και τον χαρακτήρα τους.
Ανατομία εγκλήματος
-
*Το θέμα πρωινής ενημερωτικής εκπομπής μεγάλου καναλιού ήταν ο φόνος ενός
δεκαπεντάχρονου από έναν δεκαεπτάχρονο στην Αθήνα, σε μια συμπλοκή με
‘οπαδικά...
1 day ago

No comments:
Post a Comment