Thursday 1 September 2011

Φθινοπώριασε

Καλό κι ευλογημένο μήνα να έχουμε! Ο Σεπτέμβρης είναι μήνας σπουδαίος. Μας φέρνει τη νέα εκκλησιαστική αλλά και σχολική χρονιά! Μας κάνει δε να αρχίζουμε την πνευματική περισυλλογή εν όψει των μεγάλων αλλαγών που προμηνύονται στη φύση.




Είναι αλήθεια πως φθινοπώριασε για τα καλά στο Λονδίνο. Τα φύλλα των δένδρων χρυσίζουν. Χαμηλές θερμοκρασίες, ζεστά ρούχα, κάποια βράδια το καλοριφέρ, δείγματα μιας άλλης εποχής, που μας έχει επισκεφθεί ήδη από τα μέσα του Αυγούστου (αν όχι και ενωρίτερα)!



Το μεγάλο νέο είναι ότι η πολυτάλαντη κεντήστρα μας μεταμορφώθηκε φέτος σε πλέκτρια, βλέποντας τη μεγάλη αλλαγή στις καιρικές συνθήκες του Λονδρέζικου καλοκαιριού. Έτσι, αποκτήσαμε καταπληκτικά και ζεστά πλεκτά - ασπίδες απέναντι σ’ αυτό που ονομάζουν στην Αλβιώνα «typical British weather». Κάποια στιγμή θα τα επιδείξουμε φορώντας τα με καμάρι.


Πάντως, οφείλω να ομολογήσω ότι προχθές, σε μια μουντή ημέρα με συννεφιασμένο ουρανό, ανακάλυψα στον κήπο μας τούτο τον πλουσιότατο κατακόκκινο τριανταφυλλένιο θησαυρό, που μου έφτιαξε την ημέρα. Παραμένει ακόμα μέχρι αυτή τη στιγμή εκεί, αγέρωχο και τρυφερό συνάμα, με μια υπέροχο και ευωδιαστή οσμή που θυμίζει... Πατρίδα!

4 comments:

NOCTOC said...

Καλό μήνα φίλε μου Αναστάσιε :-)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ!!!

Εδώ πάντως το καλοκαίρ ΚΑΛΑ κρατεί, για τουλάχιστον 1 1/2 μήνα ακόμη

ΚΑΛΟ κα ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΜΗΝΑ!!!

Μετ' ασπασμών τε και εναγκαλισμών

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Και ναι... η αλήθεια είναι πως κι' εμένα τη μέρα χθες, μου έφτιαξαν τα λουλουδικά μου

Anonymous said...

πάντα αυτό το ιστιολόγιο σε ταξιδεύει.