Friday 11 January 2019

«Το Ελληνικό μου σχολείο - Η καταγωγή μου»


Προς Διευθυντές Ελληνικών Παροικιακών Σχολείων


Θέμα: «Το Ελληνικό μου σχολείο - Η καταγωγή μου»

Μέσα στα πλαίσια των δράσεων μας για τα 50χρονα της ΚΕΑ, έχουμε ετοιμάσει εκπαιδευτικό υλικό για τη θεματική ενότητα «Το Ελληνικό μου σχολείο - η καταγωγή μου».

Ο σκοπός της θεματικής αυτής ενότητας είναι να εμπλέξει μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και την ευρύτερη κοινότητα γύρω από τη μελέτη του δικού τους Παροικιακού σχολείου και να διασυνδέσουν τη φοίτησή τους με τον τόπο καταγωγής τους.  Μερικοί από τους επιμέρους στόχους αυτής της ενότητας είναι οι ακόλουθοι:

1.       Να αναπτύξουν θετική στάση για το Ελληνικό σχολείο.
2.       Να διασυνδέσουν την καταγωγή τους με τη φοίτησή τους στο Ελληνικό τους σχολείο.
3.       Να αναπτύξουν και να βελτιώσουν το γραπτό και προφορικό τους λόγο γύρω από δραστηριότητες σχετικές με τη θεματική ενότητα «Το Ελληνικό μου σχολείο - η καταγωγή μου».
4.       Να συλλέγουν, οργανώνουν και ανακοινώνουν πληροφορίες σχετικές με το Ελληνικό τους σχολείο.
5.       Να συλλέξουν πληροφορίες για τον ιδιαίτερο τόπο καταγωγής τους και να συνδεθούν συναισθηματικά με αυτό.

Για την επίτευξη των πιο πάνω στόχων, έχει ετοιμαστεί βοηθητικό υλικό το οποίο έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της ΚΕΑ (http://kea.schools.ac.cy/index.php?id=greekschoolmyorigins). Για πιο εύκολη πρόσβαση θα σας σταλούν και ηλεκτρονικά (τμηματικά, λόγω της μεγάλης ποσότητας υλικού).

Το υλικό, το οποίο είναι χωρισμένο στα διάφορα επίπεδα γλώσσας περιλαμβάνει φύλλα εργασίας με τα οποία ο εκπαιδευτικός δύναται να αξιοποιήσει προσεγγίζοντας διαθεματικά την ενότητα.

Αναμένουμε τη θετική ανταπόκρισή σας και τη συμμετοχή του σχολείου σας στη σημαντική αυτή δραστηριότητα και ευχόμαστε κάθε επιτυχία.

Μαρία Π. Παπαλούκα
Σύμβουλος Εκπαίδευσης Κυπριακής Υπάτης Αρμοστείας
Επιθεωρήτρια - Προϊσταμένη ΚΕΑ

No comments: