Wednesday 17 May 2023

Βάρκα κόκκινη

 
Ζητήθηκε από έναν άνδρα να βάψει μια βάρκα. Έφερε το χρώμα και τα πινέλα του και άρχισε να βάφει το σκάφος με έντονο κόκκινο, όπως του ζήτησε ο ιδιοκτήτης.
 

Καθώς έβαφε, παρατήρησε μια μικρή τρύπα στο σκάφος και την επισκεύασε αθόρυβα.
 
Όταν τελείωσε το βάψιμο, πήρε τα λεφτά του και έφυγε.
 
Την επόμενη μέρα, ο ιδιοκτήτης του σκάφους ήρθε στον ζωγράφο και του παρουσίασε μια ωραία επιταγή, πολύ μεγαλύτερη από την πληρωμή για το βάψιμο.
 
Ο ζωγράφος ξαφνιάστηκε και είπε «Με έχετε ήδη πληρώσει για να βάψω το σκάφος κύριε!»
 
«Αλλά αυτό δεν είναι για τη βαφή. Είναι για την επισκευή της τρύπας στο σκάφος».
 
«Αχ! Αλλά ήταν τόσο μικρή υπηρεσία... σίγουρα δεν αξίζει να μου πληρώσετε τόσο υψηλό ποσό για κάτι τόσο ασήμαντο.»
 
«Αγαπητέ μου φίλε, δεν καταλαβαίνετε. Επιτρέψτε μου να σας πω τι έγινε:
 
Όταν σας ζήτησα να βάψετε το σκάφος, ξέχασα να αναφέρω την τρύπα. Όταν στέγνωσε το σκάφος, τα παιδιά μου πήραν τη βάρκα και πήγαν για ψάρεμα. Δεν ήξεραν ότι υπήρχε τρύπα.
 
Δεν ήμουν στο σπίτι εκείνη την ώρα. Όταν επέστρεψα και παρατήρησα ότι είχαν πάρει το σκάφος, ήμουν απελπισμένος γιατί θυμήθηκα ότι το σκάφος είχε μια τρύπα.
 
Φανταστείτε την ανακούφιση και τη χαρά μου όταν τους είδα να επιστρέφουν από το ψάρεμα. Τότε, εξέτασα το σκάφος και διαπίστωσα ότι είχατε επισκευάσει την τρύπα!
 
Βλέπετε, τώρα, τι κάνατε; Σώσατε τη ζωή των παιδιών μου! Δεν έχω αρκετά χρήματα για να πληρώσω τη “μικρή” αυτή και καλή σας πράξη».
 
Έτσι, ανεξάρτητα από το ποιος, πότε και πώς, συνεχίστε να βοηθάτε, να συντηρείτε, να σκουπίζετε τα δάκρυα, να ακούτε προσεκτικά και να επιδιορθώνετε προσεκτικά όλες τις «διαρροές» που βρίσκετε. Ποτέ δεν ξέρετε πότε κάποιος μας έχει ανάγκη ή πότε ο Θεός μας επιφυλάσσει μια ευχάριστη έκπληξη για να είμαστε χρήσιμοι και σημαντικοί για κάποιον.
 
Στην πορεία, μπορεί να έχετε επισκευάσει πολλές «τρύπες» για πολλά άτομα χωρίς να συνειδητοποιείτε πόσες ζωές έχετε σώσει.

No comments: