Saturday 19 September 2020

Κάποτε... το χωριό μας

Μόλις εκδόθηκε το νέο βιβλίο (174 σελίδων) του συντοπίτη μου Παναγή Γ. Τόμπρα, ενός πραγματικού Πρίγπικα της σύγχρονης ελληνικής επιχειρηματικότητας, ο οποίος, εκτός των οικονομικών και επαγγελματικών επιτυχιών του, είναι κι ένας εμπνευσμένος λογοτέχνης, με μια ιδιαίτερα γλαφυρή γραφίδα.

 





Το νέο του βιβλίο είναι αφιερωμένο στον ιστορικό τόπο μας, στο Μέρμπακα (σημ. Αγία Τριάδα), που αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του Δήμου Ναυπλιέων. Ιστορίες αυθεντικές, με πρωταγωνιστές αληθινούς ανθρώπους, γνήσιες προσωπικότητες της ελληνικής υπαίθρου και του παραδοσιακού τρόπου ζωής.

 



Ο ελλόγιμος συγγραφέας τίμησε την ελαχιστότητά μου, ζητώντας μου να προλογίσω το εν λόγω βιβλίο. Το έκανα με ιδιαίτερη χαρά και με θερμά συναισθήματα. Ο Παναγής, στέλνοντάς μου αντίτυπα του βιβλίου του, μου έγραψε μια πολύ γενναιόδωρη αφιέρωση. Τον ευχαριστώ από τα βάθη της ψυχής μου, τον συγχαίρω για το υπέροχο πόνημά του και του εύχομαι ειλικρινά να είναι καλοτάξιδο.


No comments: