Friday 29 November 2013

Αναζητώντας εργασία


Το τελευταίο διάστημα πολλές χιλιάδες συμπατριωτών μας έρχονται από την Πατρίδα, η οποία βρίσκεται σε μεγάλη οικονομική κρίση, αποζητώντας καλύτερες συνθήκες ζωής και εργασίας.

Πολλοί μας κτυπούν την πόρτα και μας ζητούν βοήθεια. Κάποιους μπορούμε και καταφέρνουμε να τους συνδράμουμε, άλλους πάλι όχι. Για όλους όμως είμαστε εδώ! Για όλους ευχόμαστε τα καλύτερα και προσευχόμαστε εντατικά!

Ιδού και μια προσευχή για όλους εκείνους που αναζητούν εργασία. Προσευχόμαστε κι εμείς πάντα μαζί τους.


Προσευχή για εύρεση εργασίας

Θεέ μου, Κυριέ μου! Έρχομαι να σου εκθέσω το σχέδιο που έχω κατά νουν· την εργασία που σκοπεύω να κάνω· αυτό που μου επιβάλλει αυτή την ώρα η υπακοή και το καθήκον της θέσεώς μου. Έρχομαι ταπεινώς να Σου προσφέρω τον εαυτόν μου, να Σου ζητήσω την άδεια να εργάζωμαι και συγχρόνως τα μέσα δια να καταστώ άξιος της χάριτός σου. Δεν θέλω να κάνω τίποτε που δεν θέλεις, τίποτε που δεν είναι χρήσιμο στη δόξα σου, χρήσιμο στην ψυχή μου, χρήσιμο στην ψυχή των αδελφών μου. Θέλω οτιδήποτε είναι σύμφωνο προς το άγιο θέλημά σου, ακόμη και όταν η εργασία αυτή φαίνεται ότι υπερβαίνει τις δυνάμεις μου, δυσαρεστεί τις προτιμήσεις μου και αντιτίθεται στις συνήθειές μου. Ω Κύριε, φανέρωσε το άγιο θέλημά σου· χάρισε τα μέσα που θα μου επιτρέπουν να επιτύχω· ή στείλε τα εμπόδια που θα με εμποδίσουν να αρχίσω και να εξακολουθήσω. Κατά την διάρκεια της εργασίας δίνε μου την ειρήνη, το φως, την δύναμη, την σταθερότητα. Μετά την εργασία, όποια και αν είναι η επιτυχία, αξίωσέ με να Σε ευχαριστώ πάντοτε! Ευχαριστώ, Κύριέ μου, διότι ηυδόκησες να μεταχειρισθείς τον πτωχό δούλο σου και τον ηξίωσες να Σου είναι χρήσιμος.

No comments: