Saturday 27 April 2024

Τί θα λέγατε στον Χριστό;

 
⚜️ Καθηγητής σε Γυμνάσιο της Θεσπρωτίας, ρώτησε μαθητές του: «Τι θα λέγατε στο Χριστό, αν τον βλέπατε μπροστά σας;».
 

🌺 Οι απαντήσεις που δόθηκαν ήταν πάμπολλες, ποικίλες, τε­λείως ξεχωριστές από παιδί σε παιδί, ανάλογα με τον χαρακτήρα, τον ψυ­χισμό του, τις επιθυμίες του, τα προβλήματα που συναντά στο περιβάλλον που ζει κ.ο.κ.
 
⚜️ Μία από αυτές, είναι συγκλονιστική: «Αρχικά τον βλέπω καθημερινά το Χριστό, γιατί τον έχω στην καρδιά μου.
 
🌺 Είναι μέσα μου και τον νιώθω. Θα του έλεγα, αυτά, που του λέω στην προσευχή μου:
 
⚜️ Τον ευχαριστώ για ό,τι μου χαρίζει και για το ότι οι γονείς μου είναι καλά.
 
🌺 Τον ευχαριστώ, που δεν με αφήνει να περπατάω μόνος μου, αλλά με ακολουθεί, όπου και αν πάω.
 
⚜️ Με ακολουθεί, για να με προστατεύει.
 
🌺 Τον ευχαριστώ, που τον έχω μαζί μου και μου φέρνει τη χαρά του. Τον ευχαριστώ, που με αγαπάει.
 
⚜️ Του ζητώ να μου συγχωρέσει τα λάθη. Και στο τέ­λος τον ρωτώ:
 
🌺 Γιατί μου τα δίνεις όλα αυτά, Θεέ μου; Τα αξίζω;…»

No comments: